Unieke gebruikers per maand

visittwente.nl

Vergelijking tussen het totaal aantal gebruikers op VisitTwente per maand in 2022 vs. 2023

Websiteconversies

KPI's

Uitingen

Pers & PR

Totaal bereik 6,4 miljoen
  • Van der Valk magazine EropUit

    Tips voor Enschede
    Offline 2 januari 2023
    Oplage 98.500
    Bereik 226.550
  • Wandel.nl

    Van Oldenzaal naar Borne, een glimp van het Marskramerpad
    Online 27 januari 2023
    Oplage -
    Bereik 250.000
  • Vriendin Special

    20 x (Bijna) Gratis leuke dingen doen
    Offline 31 januari 2023
    Oplage 57.872
    Bereik 133.105
  • ToerActief

    Groene rust en stadse reuring
    Offline 31 januari 2023
    Oplage 35.000
    Bereik 87.500
  • Teller and Stories

    Wandern rund um Schloss Twickel
    Online 2 februari 2023
    Oplage -
    Bereik 11.000
  • Teller and Stories

    Hof van Twente an der Overijssel
    Offline 2 februari 2023
    Oplage -
    Bereik 11.000
  • KOB/PCOB

    Spoorlopers in Twente
    Offline 7 maart 2023
    Oplage 125.000
    Bereik 287.500
  • Landidee

    Verrassende natuur en smaken, Overijssel verrijkt je
    Offline 15 maart 2023
    Oplage 55.000
    Bereik 185.000
  • De Telegraaf Vrij

    Badderen in bier of wijn, er komen steeds meer bijzondere spa’s
    Online 25 maart 2023
    Oplage -
    Bereik 1.166.000
  • ANWB Kampioen

    Op naar het Oosten
    Offline 31 maart 2023
    Oplage 1.500.000
    Bereik 3.345.000
  • AD.nl

    Overijssel lonkt naar Duitsers met toeristische krant
    Online 31 maart 2023
    Oplage -
    Bereik 656.000

Bereik in

Cijfers

  • Aantal publicaties 11 publicaties
  • Potentieel bereik 6,4 miljoen

Statistieken

Online advertising & social

>

Trots op deze mijlpalen!

Highlights VisitTwente

01 wk 52 jan

02 wk 1

03

04

05

06

07

08

09 wk 2

10

11

12

13

14

15

16 wk 3

17

18

19

20

21

22

23 wk 4

24

25

26

27

28

29

30 wk 5

31

01 feb

02

03

04

05

06 wk 6

07

08

09

10

11

12

13 wk 7

14

15

16

17

18

19

20 wk 8

21

22

23

24

25

26

27 wk 9

28

01 mrt

02

03

04

05

06 wk 10

07

08

09

10

11

12

13 wk 11

14

15

16

17

18

19

20 wk 12

21

22

23

24

25

26

27 wk 13

28

29

30

31

  1. januari 2022
  2. Content-artikelen

    In het eerste kwartaal hebben wij als Twente Marketing weer mooie uitingen mogen maken op basis van onze contentkalender. In bijgaande video nemen we je mee. Ben jij benieuwd naar de komende content haakjes en wil jij er als onderneming aan mee haken? Neem contact op!

  3. januari 2023
  4. Toolkit

    In bijgaande link vind je de nieuwe huisstijlgids. Een aanscherping van de huidige huisstijl, meer toegesplitst op de jongeren focusdoelgroepen. De nieuwe huisstijl wordt gefaseerd doorgevoerd in alle online middelen, dit is in kwartaal 2 gereed.

  5. maart 2023
  6. Typisch Twente nr. 7

    Trots zijn wij op alweer de zevende editie van het glossy magazine Typisch Twente. Dit jaar in een vernieuwde stijl, en het nieuwe logo #vrijzijnintwente. De editie is gevuld met een interview met DJ Bakermat, een reportage over de Bloemenbeek, rondje Enschede werd uitgelichte nog veel meer. Het magazine kent een oplage van 60.000 exemplaren en ligt verspreid in de regio op meer dan 500 adressen.

  7. Lekker Eten Gids Twente

    Sinds 2019 is dit boekje inmiddels niet meer weg te denken. Dit jaar met een vernieuwde stijl en naam, Lekker Eten Gids Twente. Met maar liefst een record aan restaurants, namelijk 57! Met een oplage van 6000 stuks wordt deze verspreid over 500 adressen.

  8. De Proef-kaart Twente

    Een nieuw product met maar liefst 42 lokale Twentse producenten verspreid over de regio. Een uniek product dat zorgt voor een directe verbinding tussen producent en consument. Het biedt tevens inzicht in de kwaliteit van deze producten en de verhalen achter de producenten. Hiermee kunnen inwoner en bezoeker een bewuste keuze maken en de lokale economie stimuleren. Oplage: 4000 stuks.

Wat er op de stapel staat

Upcoming

Type Periode / datum Informatie
Lead-campagne Doorlopende online campagne
#vrijzijnintwente Always-on awareness campagne