Gebruikers per maand

visittwente.nl

Vergelijking tussen het totaal aantal gebruikers op VisitTwente per maand in 2024 vs. 2023

Websiteconversies

KPI's

Uitingen

Pers & PR

Totaal bereik 1,5 miljoen
  • Reistop5.com

    24 uur in Enschede – een bijzondere stad in Twente
    Online 4 januari 2024
    Oplage -
    Bereik 10.000
  • TherapieOnline.de (DU)

    Europas Groesstes Eisskulpturenfestival
    Online 24 januari 2024
    Oplage -
    Bereik 32.300
  • Emsland Kurier

    Der Geheimtipp für Bierfreunde
    Offline 28 januari 2024
    Oplage 135.000
    Bereik 310.500
  • Bad Kissinger Anzeiger

    Der unbekannte Osten der Niederlande
    offline 17 februari 2024
    Oplage 44.000
    Bereik 101.200
  • Fietsrouteboekje Fietsersbond

    Overijssel – Smokkelroute
    Online en Offline 10 mei 2024
    Oplage 70.000
    Bereik 100.000
  • Front Row Society

    Hengelo – Ein Reiseziel für Genießer – Gourmet
    Online 15 mei 2024
    Oplage -
    Bereik 394.000
  • VRIJ Weekend Magazine

    Herberg voor bierfanaten
    Offline 14 juni 2024
    Oplage 180.000
    Bereik 530.000

Bereik in

Cijfers

  • Aantal publicaties 7 publicaties
  • Potentieel bereik 1,5 miljoen

Statistieken

Online advertising

>

Trots op deze mijlpalen!

Highlights VisitTwente

01 wk 1 jan

02

03

04

05

06

07

08 wk 2

09

10

11

12

13

14

15 wk 3

16

17

18

19

20

21

22 wk 4

23

24

25

26

27

28

29 wk 5

30

31

01 feb

02

03

04

05 wk 6

06

07

08

09

10

11

12 wk 7

13

14

15

16

17

18

19 wk 8

20

21

22

23

24

25

26 wk 9

27

28

29

01 mrt

02

03

04 wk 10

05

06

07

08

09

10

11 wk 11

12

13

14

15

16

17

18 wk 12

19

20

21

22

23

24

25 wk 13

26

27

28

29

30

31

01 wk 14 apr

02

03

04

05

06

07

08 wk 15

09

10

11

12

13

14

15 wk 16

16

17

18

19

20

21

22 wk 17

23

24

25

26

27

28

29 wk 18

30

01 mei

02

03

04

05

06 wk 19

07

08

09

10

11

12

13 wk 20

14

15

16

17

18

19

20 wk 21

21

22

23

24

25

26

27 wk 22

28

29

30

31

01 jun

02

03 wk 23

04

05

06

07

08

09

10 wk 24

11

12

13

14

15

16

17 wk 25

18

19

20

21

22

23

24 wk 26

25

26

27

28

29

30

  1. januari 2024
  2. Vroegboekcampagne op z'n Twents

    Ontdek grenzeloze avonturen in Twente! Volgens onderzoek van het Kennisinstituut voor Mobiliteitsbeleid (bron) kiezen steeds meer vakantiegangers voor duurzamere opties en zetten ze het vliegen op een lager pitje. Twente Marketing grijpt deze trend aan met de lancering van de spraakmakende vroegboekcampagne "Vliegvakantie op z'n Twents". Deze campagne, met een knipoog naar alternatieve vakantieopties, is in januari niet alleen online te vinden. Ook is deze te zien op abri's in Rotterdam en rondom de Vakantiebeurs in Utrecht.

    De online campagne heeft met een budget van €500,- een bereik in weergaven van 182.239 gehad. Waarvan 7.490 hebben geklikt wat een CTR van 4,11% is.

  3. maart 2024
  4. Typisch Twente nr. 8

    Trots zijn wij op alweer de achtste editie van het glossy magazine Typisch Twente. De editie is gevuld met onder andere een reportage over het 170-jarige bestaan van Roetgerink, André Manuel over social media, het Twenterandpad en nog veel meer. Het magazine kent een oplage van 60.000 exemplaren en ligt verspreid in de regio op meer dan 500 adressen.

    Bekijk Typisch Twente of bestel gratis nieuwe magazines

  5. Lekker Eten Gids

    Sinds 2019 is dit boekje inmiddels niet meer weg te denken. Met dit jaar weer veel restaurants, namelijk 56! Met een oplage van 6000 stuks wordt deze verspreid over 500 adressen.

    Bekijk de Lekker Eten Gids of bestel gratis nieuwe gidsen

  6. De Proef-kaart

    Een kaart maar liefst 42 lokale Twentse producenten verspreid over de regio. Een uniek product dat zorgt voor een directe verbinding tussen producent en consument. Het biedt tevens inzicht in de kwaliteit van deze producten en de verhalen achter de producenten. Hiermee kunnen inwoner en bezoeker een bewuste keuze maken en de lokale economie stimuleren. Oplage: 4000 stuks. Bekijk de landingspagina

    Bekijk de proefkaart of bestel gratis nieuwe kaarten

  7. juni 2024
  8. Vliegvakantie 'Op Z'n Twents'

    Twente Marketing lanceerde in juni de nieuwe "Vliegvakantie op z’n Twents" campagne. Want voor een unieke vakantie hoef je echt niet altijd het vliegtuig te pakken. De campagne is zichtbaar geweest langs de snelweg bij Heteren, op 60 abri’s in Arnhem en Nijmegen en op de digitale schermen bij de bagageband op Schiphol. Waar wachtende reizigers worden aangemoedigd om de volgende keer niet het vliegtuig te pakken, maar te kiezen voor een vakantie in Twente.

    De online campagne is opgedeeld in twee doelen. Awareness en doorklikken naar de website. In totaal heeft de campagne een bereik van 1.393.151 weergaven gehad. Een bereik van 486.062 en 3.219 doorklikken naar de website. Een mooi resultaat voor beide doelen.

Wat er op de stapel staat

Upcoming

Type Periode / datum Informatie
Lead-campagne Doorlopende online campagne
#vrijzijnintwente Always-on awareness campagne